Ny vecka!

Morgonen startade med hela familjen i sovrummet. Arvid kom in inatt, vilket är sällan han gör men det är mysigt och vakna när han ligger där mellan oss, men det får inte bli någon vana ;) fast Peter säger att han skulle kunna ha båda i sängen varje natt, bara för att han sover som en klubbad säl och jag vaknar av minsta lilla rörelse :)
 
Dom två stora grabbarna drog iväg till Gävle i morse för att besiktiga brorsans bil som är bortrest. Sen kom dom hem med nybakaade frallor och vi åt frukost ihop. 
 
Ny har jag nyss ätit lunch i min ensamhet. Pasta med ost och skinksås. Keldas färdiga ostsås och i med strimlad skinka. Snabbt, enkelt och gott :) Hjalmar sover sen en stund tillbaka och dom stora åkte in till Sandviken för att köpa något till gräsklipparen. 
 
Vädret visar sig inte från sin bästa sida så det blir väl en dag inomhus. Tvättmaskinen går och jag har hunnit spraya en gammal tvättkorg som ska få agera förvaring åt Hjalmars leksaker.
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0