Varning för känsliga läsare!

Arvid verkar ha åkt på någon konstig magsjuka. Det började i lördags. Mamma skulle titta till honom när han sov och tyckte det lukta konstigt och tände lampan. Där stor sov han han full i spyor. Från topp till tå.
Så jag åkte dit och sov där jag med. Sen kräktes han 2 ggr till. Men på söndagmorgon vakna han upp pigg och glad och ville ha frukost. Han åt och lekte och härja som vanligt men kl 11 var det dags igen. Sen dess blev det inge mer men han har varit ovanligt lugn sen dess.
Han kör ju på 200% annars. Och så har han ätit halv knackigt och det brukar ju vara så periodvis för honom. Och igår var han på dagis som vanligt. Och så nu i morse sov han till 7.10 och det är ju rena rama sovmorgon för honom som brukar vara uppe i 5 rycket =) Hur som så ville han ha frukost och hann dricka lite yoghurt och så sa han att hade ont i magen, och jag fråga om han ville kräkas. Nej blev svaret och 1 sek senare så var allt uppe igen. Nu har han ätit några tuggor macka och mjölk, vill man äta 1 timmer efter man kräkts?! Knepigt. Nå vajsing är det. Han säger att han har ont i huvudet också.
 Stackarn, han är sjuk jämt nu tycker jag.

Hoppas iaf att vi andra klarar oss och att han piggnar på sig mitt gohjärta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0