Tiden springer iväg...

Nu var det någr dagar sedan.
Jag har hunnit gått in i vecka 27,.....27?!?! fattar ni vad tiden tar vägen?!

Hur som så har vi dom senste dagarna varit till leklandet i Falun. Vi tog oss en tur till Lager 70 och därifrån kom vi med ett Svart/Orange Didrikssons vinterset till Arvid. Så då är en grej avklarad iaf.

Igår var vi in på Barnens dag så Arvid fick åka några karuseller med Junia & Devin. En fika på Selmas hann vi också med innan vi lämnade av Arvid som skulle sova hos Farmor & Örjan.
Peter bjöd mig på middag igår, Church Street blev det, mkt mkt gott.
Vi skulle ha varit på Jägarna 2 men det var lite oklart med barnvakt så vi var för sena för att boka så det blidde inge.

Arvid fick även åka karusell med Farmor & Örjan idag och sen när vi hämta honom åkte vi till Toysrus där Peter skämde bort honom.
Jag fick med mig presenter åt bästa Junia som fyller 3 år nästa söndag också.
Otroligt att man är ute i god tid för en gångs skull ;)

Nu lär jag sätta igång med kvällens middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0