Tagit mig i kragen.

Har faktist tagit mig i kragen och varit och bokat Sockenstugan den 9/10.
Det skulle bara dubbelkollas med en kollega innan hon våga säga bestämt ja men hon bokade in mig i almenackan iaf.
Vi håller tummarna på det.

Tror jag har bestämt vad jag ska bjuda på också.
Men avslöjar inte riktigt än ;)


Har lämnat Arvid på dagis också, kläckte ur mig att vi vänta tillökning och det lättade fröken Anna-Karin´s tankenötter då det har diskuterat och spekulerats mellan både fröknar och föräldrar. Kul att man är hett samtalsämne på dagis ;)
Fick också veta att det är Föräldrarmöte den 21/9,inte så passande då det är Tjejmiddag hos Johansson.
Kloning vore en bra grej.
Och den 25/10 är det fotografering på dagis, och det blir första året Arvid är med för förra året lyckade vi vara i Egypten då.
Så det ska bli kul, tur att jag gått hem då så jag kan vara med och styla honom ordentligt ;P

Nu proppa i mig lite mat sen bär det av mot jobbet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tacktack :)

Ne vi får väl se hur mycket baka de blir nu men jag inbillar mig att det kommer att bli mer iaf...

Om inte annat så är den ju tjusig som inredning också ;D

Kraam

2011-09-12 @ 20:52:46
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är från Maria Montazami och finns på många olika smyckessidor här på the world wide web:) Tänkte du köpa ett åt mig eller? ;)

2011-09-13 @ 14:24:13
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahah, ja om du hade varit en läderarmbands-människa kanske du hade fått ett, men vi ska nog kunna hitta på något annat åt dig :) Är de nå speciellt du önskar dig btw?

2011-09-13 @ 21:53:37
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe ja men det var faktiskt det jag tänkte. Du är lite mer bling bling du :) Ja något ska vi nog kunna komma på :P

2011-09-14 @ 12:20:12
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0