Känsla för detaljer?!?!?...

När jag hämtade Arvid på dagis och kom ut på parkeringen.....

A: Mamma vart är våran bil?
J: Den står ju här framför dig..!?
A: Neej Mamma det där är inte våran bil.
J: Jo det är våran bil. Och jag öppnade dörren och Arvid hoppade in motvilligt.
När vi kommer hem och Arvid hoppar ur bilen.
A: Mamma det är ju nya "däckar", vad fina. Det är ju Mammas bil!!

Haha jag blev så full i skratt hur fasiken ungen kunna lägga märke till att det var andra däck på bilen. Inte tusan ser jag nån skillnad på dom vi har på sommarn eller på vintern heller ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Men Gud va gulligt sagt :) snacka om att han har koll på läget! Grabbar i ett nötskal :) kramkram

2011-10-25 @ 22:21:57
URL: http://Carolinolsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0