Sjukling

Har en fruktansvärt snorig och hostig kille här hemma. Tror jag ska limma fast en näsduk under näsan på honom. Jag hör hur täppt han är också när han pratar. Varm är han och allmänt hängig också så det blev hemmadag för oss idag. Likaså i morgon eftersom jag lär tala om innan kl 12 dan för om man ska komma.

Men sen om han är piggare till Torsdagen ska han sova hos Mormor från Onsdagen. Jag har missat helt att det är en röd dag och jag jobbar, Peter sover efter nattskift och dagis är stängt.

Lika tokigt är det på Måndag, jag slutar 16 och Peter börjar 14. Så om någon inte har något för sig så får ni gärna komma hem och underhålla monstret tills jag slutar ;P


Skrållan och Spöket Laban går i omgångar här hemma.

På Lördag är det 25 års fest, spännande.....;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0