Fredag

Jaha, dagarna rullar på i sin vanliga takt.

Idag så har jag och Mamma varit på urnsättningsgudstjänst för Pappa, det var jättefint och dom sjöng så fint. Sen var vi till lunden med en bukett rosor till Pappa. Och han dansar och spelar kort om varannat tror jag. Men här om natten så var han till mig, då drömde jag om honom för första gången sen han gick bort. Jag ska berätta om den fina drömmen en annan gång.


Annars så har det handlats lite mat och så står en hemmagjord pizza i ugnen för tillfället. Till det serveras egengjord pizzasallad och bea såklart.

En annan incident har också inträffat idag. Saker och ting kommer ju i omgångar av 3 i följd. Pannan lära lagas - vips några lappar fattigare, sedan bilen -ännu fattigare och idag en fönsteruta på huset - trodde vi skulle bli ruinerade =) Men det var inte så farligt.
Det var så att Peter skulle öppna fönstret i vardagsrummet och skulle trycka på det lite på karmen eftersom det är vääääldigt gamla och slitna fönster, men poff sa det och typ halva fönstret låg i soffan och andra halvan på altanen. Tur att Arvid var i andra delen av soffan.
Så det blev en tripp till Selins glas för hans del för att få nya rutor.


Har även varit på utvecklingssamtal på dagis. Och jag är så nöjd och stolt över min lilla kille.
Och han testar då sina föräldrar till max iaf, för han är inte alls som på dagis hemma. Han protesterar aldrig mot nånting där, och här hemma är det precis tvärtom.

Nu slut surrat och dags för pizza.
Ska försöka hinna vila lite innan det är dags för nattjobb.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har fört över pengar till dig nu för lunchen häromdagen. Sorry att det tog lite tid meeeen jag hade glömt bort det :P Ha drt bra på jobbet inatt. Kram

2011-05-20 @ 19:28:03
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Men det lär väl ha varit roligt att höra om arre? :) Det har jag ju alltid sagt till dig, att om Arvid skulle bete sig olämpligt på förskolan så skulle dom berätta det :) Gogubben då!



Hej så länge!







2011-05-20 @ 21:52:44
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0