Final och Skrotgrejer

Kul att SAIK tagit sig till SM- Final i alla fall. Så Grattis till dom.

Annars så har dagen spenderat på jobbet och hemma med det vanliga tvätt, matlagning, badning, soffläge osv.

Har kommit på att jag måste ta och rensa en hel del bland allt som jag har överallt. En massa kläder efter Arvid, och en massa prylar och skrot osv osv. Tror jag ska plocka ihop en del som jag kanske kan få iväg på Loppis och kanske en och annan grej på Tradera.
Men innan jag har tagit tag i det är nog gräset grönt igen.....

Blir sängen så fort tvättmaskinen är klar, trött, tröttare, Fia!

Kommentarer
Postat av: Therese

Woho, snart är du också loppisräv :P

2011-03-09 @ 21:48:54
URL: http://thessangruvman.blogg.se/
Postat av: Erica

VÄntar också bara på tvätten ...sen sängen! Sov gott vännen!

2011-03-09 @ 21:48:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0