Picknick

Idag fick jag gå hem från jobbet. Jag mådde fruktansvärt illa och kände att jag skulle kräkas när som hellst. Jag rullade hem vid 13 tiden, duschade och la mig i sängen med acn på och sov till 16.30

Vaknade och mådde inte helt okej men mycket bättre. Men det var bara att ta kliva upp och ta med mig sonen för att handla. Peter hade inte sovit en blund sen han kom hem efter nattskiften och var bra seeg.

Nu har jag iaf stekt pannkakor åt Arvid, gjort min sallad och skurit upp melon till morgondagen. Vi ska spendera ett par timmar i Furuvik med 7 av oss 8 tjejer + barnen såklart.
Trevligt ska det bli.
Så nu lär jag vila ögonen om man ska orka med morgondagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0