Loppis?!

Har fått inbjudanningar till olika loppisar.
Funderar lite på om jag ska ta och boka något av dom. Har en del ytterkläder och skor efter Arvid som jag vill bli av med. Sen finns det nog en hel del annat också i alla skrymslen och vrår här hemma. Skulle ha kollat upp och gejat och donat lite med det där kanske.....


Och jag skulle behöva gå igenom alla dessa leksaker som finns överallt också. Vi har tagit ner en hel del i källaren tidigare för att det inte fått plats som inte är genomkollat vad som är trasigt, det han inte leker med osv osv. Förhoppnigsvis blir det inte många grejer kvar ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

vad är de för storlekar på kläderna och skorna? :)

2011-06-01 @ 11:14:57
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

ok, då är nog kläderna lite för små :) jag har själv sparat allt ifall de blir syskon framöver :D

2011-06-01 @ 14:17:19
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0