Leklandet

Ja igår var vi iväg till Leklandet.
Äntligen!
Har försökt komma iväg dit många ggr men det har alltid kommit något ivägen, bla har Arvid lyckats blivit sjuk. Men igår när vi lyckades komma dit så blev Arvid helt lyrisk. Han stormtrivdes verkligen.
Och jag kan ju säga att det gjorde Peter med ;)
Arvid var lite liten för den stora klättergrejen så Peter lära hjälpa honom på vissa moment.
Jag var också upp och klättra en gång men fy tusan vad ont jag fick i knäna. Hur som helst så var vi där i ca 3 timmar tror ja.
Och så glömde ju vi kameran hemma.
Knäppte några kort med mobilen men jag får inte över dom av någon konstig anledning.

Så igår kväll somnade Arvid ovaggat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0