Magsjuka på g?

Eller nått snabbt tok bara, jag hoppas på det sist nämnda iaf. Vi tog och luncha med Therese på Jensas idag. Men det var inte mkt Arvid fick i sig.
Men så kan det ju vara ibland.
Vi åkte vidare mot Gävle och leklandet. Arvid härjade runt som vanligt. Drack dock dåligt och sa att han vela ha banan men åt inget av den. Vid 17 tiden packade vi in oss i bilen igen och åkte hemmåt.

När vi precis åkt på riks 80 så kommer det jordens spya på hela sig och bilstolen. Och så kommer det några tills vänder och Arvid gråter och ropar på mig som sitter alldels brevid och vet inte riktigt vart jag ska börja.
Men det ger sig och Arvid lugnar sig tills vi kommer hem så han fick bada och mysa ner sig i soffan.
Det har inte blivit nån mer spya och bara lite åt andra hållet så vi hoppas det stannar så.

Men han är så go Arvid. Jag vela att han skulle somna med mig i våran säng så vi kryper ner och myser. Och precis när han är på väg att somna säger han "min säng" =) Han vill aldrig sova med oss, inte ens när han är sjuk. Vilket jag tycker är bra men ibland vill man ju gossa =)

Nu mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0