Shoppingsugen

Lönen har ju ramlat in på kontot också och shoppingbegäret är som värst. Det bara kliar i mina fingrar, jag vill bara handla, handla handla och handla =)
Peter säger att jag måste vara sjuk, han tycker jag handlar alldeles för mycket =)

Men det är en massa saker som behövs, enligt mig =P

¤ Parfym
¤ Mascara
¤ Sängkläder
¤ Blommor
¤ Krukor
¤ Gardiner/Tyg
¤ Fixa naglarna
¤ Ny kamera

osv

Sen lär det sparas för man vill väl göra nått på semestern, köpa trädgårdsmöbler, nya sommardäck till ena bilen ( som måste vara det trökigaste att lägga pengar på)
osv


Man skulle helt enkel ha varit den som prickade in drömmvinsten igår på ca 215 miljoner. Det är helt sjukt mycket pengar.
Jag skulle då nöja mig om jag så vann hälften av det, eller till och med fjärdedel =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0