Ingen bloggtid

Hinner knappt blogga nått nu, jobbet tar all min tid känns det som. Jobbar så långa dagar, sen ska man åka 365463 mil hem och då ska det ätas och grejas och pussas och busas med mitt lillhjärta.

Idag har vi varit över till grannarna också, Elina fyllde 8 år idag, hon fick ett halsband och 2 par örhängen. Och hon blev överlycklig, hon är ju som en liten prinsessa hon. Gogumman.

Ja det händer väl inte så mkt mer denna vecka då jag är inne på en helvetesvecka, Tis kväll, Ons,Tors,Fre dag Lör kväll och söndag dag. Och på söndag slutar jag 16 och Peter börjar 17, kul liv =D

Nu ska jag kolla lite på tvn innan sängen kallar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0