Onsdag 30 September

Var länge sen jag skrev nu. Kommer knappt ihåg vad jag gjort den senaste tiden. Men har jobbat en del, haft besök, varit på shoppingtur i Valbo med tjejerna. Varit på Öppna, tagit hand om sjuk Arvid osv osv. Idag har jag iaf varit ledig. Har storstädat i sovrummet och bäddat rent, ätit hemmagjorda hamburgare, badat Arvid, lagt Arvid och nu sitter jag här och inväntar Idol och Greys. Tänkte ladda upp lite bilder men kameran ligger i bilen.
I morgon är jag också ledig. Blir nog bara hemma. Peter har tagit ledigt också, han ska få häljp och snickra lite i morgon. Altanen börjar bli mer och mer klar. Jag vill bara att trappen kommer på plats så fort som möjligt så är jag nöjd. Så nästa sommar mina vänner, behöver ni ju inte boka in nå annat på Midsommar eller, för då blir det riktigt midsommarfirande på Prärien. Man ska ha lite framförhållning =P

I helgen jobbar jag fm, men har tagit semester på Söndag. För på Lördag är det fest hos Sofie & Simon. Det ska bli riktigt skoj.

Nu blir det tv.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaa, de ska bli superskoj!! Party party! =)

2009-09-30 @ 20:14:21
URL: http://sophy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0