Tisdag 20 Oktober

Idag fyller min käre bror hela 28 år. Grattis till han.

Vi var iväg på fm till "Öppna" här i Årsunda iaf och vi var iaf 11st så det var riktigt roligt och trevligt. Så dit tänker vi gå fler gånger. Efter det tog vi oss en fika hos Tesa & Thomas. Nu sover Arvid ute i vagnen och jag tänkte ta en svängom med dammsugaren och plocka lite. Idag blir det hel kyckling till middag också. Tror aldrig jag gjort en hel kyckling förut =D

I morgon och på torsdag jobbar jag kväll. Så då blir det väl inte allt för många knop gjorda. Sen jobbar jag i helgen också, men då förmiddag så då hinner man göra nånting iaf. Får se om det blir en vända till IKEA med svärmor på söndag efter jobbet. Vi får se.

Tänkte lägga upp bilder här på skänken och hörnskåpet jag fick när jag fyllde som jag har målat om. Dum som jag var har jag ju inte tagit nån "före" bild. Men men.
 
 





Det ska i något i korgen där uppe också men jag har inte kommit så långt än =)








Nya handtag ska väl dit nångång och tavlan ska väl upp på väggen.

Nu blir det nån annat.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad fint det blev med den vita lyktan! Gjorde sig bra där =)

2009-10-20 @ 19:24:12
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: sofie

åh tack så mkt :D Ja säg de :P De bara ploppar upp, hehe! Men de finns ju jättemkt fint på inredningsbloggarna jag besöker och då får man ju tips och idéer :D

Vilken fin vägg ni har vid matbordet :D

Sådär ska vi göra i hela köket, när nu de blir av :P

2009-10-23 @ 10:44:44
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men visst är dom väl tråkiga!! Dom ska bestämma en massa BARA FÖR ATT men egentligen så bryr dom sig inte alls vilken färg väggarna har utan bara om hur stor tv:n är och hur många mb bredband dom har :P

Jag blir galen på Marcus som ska "sätta stop" för massa planer :P hehe.

2009-10-23 @ 20:24:39
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0