Måndag 30 Mars

Lite snabb sammanfattning av helgen.

I Torsdags var det Mammatrfäff på Marangoni, och sen gick vi på stan hela dan och det blev en till fika på Aldos. Sen var jag och Peter på banken.

Fredag så var vi på Öppna på fm och sjöng. Arvid sov under hela tiden vi var där för han slog ju upp sina blå 05.40 och skulle inte blunda 1 minut till =) Sen åkte vi till Mamma och Pappa och där blev Arvid kvar medans jag åkte hem och gjorde mig i ordning för kvällen som skulle tillbringas på Mulligan´s med god mat och dryck. Arvid sov kvar hos Mamma & Pappa.

Lördagen åkte jag och hämtade Arvid efter 11 sen hämtade jag upp Therese så vi åkte till Valbo. Handlade lite på IKEA och så. Sen på em/kvällen var vi ute i Stensätra. Käkade American pizza och kikade på Robinson.

Igår åkte vi in och tog oss en fika med brudarna på Marangoni. Sen var vi bara hemma. Provade ge arvid potatispuré, han kväljde sig stackarn =) Fick i han pyttelite men han såg ut som om att det var det äckligaste han ätit, och det var det nog tyckte han =) Men ny  tag idag får se om det går lite bättre =)



Nu tvättdax!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0