Lördag 4 April

Gårdagen då.

Tesa kom över så vi tog oss en drink innan Peter skjutsa in oss till Ingela. Där blev det ännu mer drinkar och ett par cidrar, Thaimat och massa gotta. Singstar hade ju jag tagit med mig också och vi drog av ett par sånger där. Och jag letade förgäves efter min kamera i väskan, i påsarna med spel och greja men icke sa nicke inte en kamera syndes till. När klockan var vid 12 snåret så börjar vi klä på oss för att åka ner på stan. Och när jag gräver i systemkassen efter färdkost så ligger ju kameran där...så jag fick ett par kort på några innan vi skulle åka iaf =)

Skjutsen släppte av oss utanför Tonys/Eightball för att kolla om 2 som åkte före skulle med på Kharma, och jag får kalla kårar av det ställe, fy tusan så jag var inne max 3 min innan jag pös ut igen. Sen pallra vi oss vidare till Kharma och där var det inte många själar. Och bland dom få själar som var där så kände till och med jag mig gammal. Så vi drog hem tidigare.

Och Tesa´s dotter och kompisar ringde och sa att dom kunde skjutsa hem oss. Där kommer det en knökfull volvo 240 eller nå liknande med en 18årig chaffis som hade haft körkort i 2 veckor. Vi knöla in oss och åkte hemåt, men vi hann inte långt förns nån av killarna i bilen skulle köpa mat på donken, så han gled in och vi andra sitter kvar medans han som körde åkte och ställde sig på rad med 6-7 andra bilar som stod på ICA Maxi parkeringen, jag trodde aldrig att jag skulle sitta i en 240 på ica parkeringen och lyssa på cascada vid 22 års ålder, hahah =) Sen skulle det åkas förbi i Stensätra och hämta en av killarnas tjej, och dom hade väl bråka och gjort slut för 9711 gången och sen mitt på vägen efter årsundavägen så skulle det stannas för att då skulle dom nämligen gå ur bilen och bråka lite och sen bli sams eller nått =) Haha men till slut så kom vi hem iaf och jag och Tesa pula i oss en massa tacogratäng innan det var sovdax =)

Ikväll blir det grillat!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0