Onsdag 17 September

Det var inte igår.

Vi har ju kopplat ur datorn och telefon men nu när jag har gått hem från jobbet så är jag ju roa mig med nånting under dagarna, tiden går ju lite fortare när man kan sitta här och glo runt. Och Peter jobbar ju em + 2 timamr extra så han är ju ine hemma förns närmare 00.30 så det blir så himla trökigt och långsamt =) Men det är bara att vänja sig, det är ett bra tag kvar innan biffen kommer ut förhoppningsvis.

Annars så händer väl inte alls så mkt, vi håller på med vardagsrummet, det går sakta men säkert framåt. Det är ju alltid mer jobb än vad man tror  =) Men men bara det är klart innan oktober är slut så är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: therese

Hahahah, biffen:) De va roligt..

2008-09-17 @ 21:16:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0