Salladsbar på Maxi!

Idag har jag varit trött, har varit lite halv knackigt med sömn två nätter. Hjalmar har vänt på sina vanor på en dag ungefär. Han sover knappt nånting på dagarna nu känns det som om man jämför men hur mycket han sov förut. Och han har vaknat en del på nätterna, men hoppas det är tillfälligt bara. Han äter också mer och oftare och pratar, skrattar , äter på sina händer och är alldeles underbar osv :) Passade iaf på och ta mig en lur mellan 10-11.30 skönt!

Var in till Sandviken och handla lite på Maxi och där hade dom premiär idag för sin salladsbar. Så nu kan man plocka ihop sin egen sallad. Är lite skeptisk till att man tar salladen själv då många säkert slarvar med slevar och sånt och en annan är ju allergisk mot räkor och vill inte ha en sådan bland skinkan tex. Och vad jag såg så är det inte "egengjord" dressing. Äh jag ska prova någon dag iaf innan jag dömmer :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0