Ledig helg!

Igår blev vi bjuden på lunch av Mamma. Och sen fick Hjalmar stanna hos henne medans jag och Arvid åkte en vända till Valbo. Jackan jag hade beställt åt Arvid var för stor så jag tyckte det var lika bra och prova en mindre strl. Så jag köpte den och skickade tillbaka den andra. Och så fick det bli en mössa, som han valde själv och ett par skor. Vi handlade även present åt Carro från mig och Lizette. Och så var det ju festivalbo igår så Arvid skulle ju åka tåg också :)

Jag provade en jacka som jag blev kär i också så jag funderar på om jag ska unna mig den :)

Kvällen spenderas hemma hos Carro och hennes barn och Lizette. Vi åt gott, kolla Mello och surra och surra till efter 12 :)

Idag ska vi hem till Linda med barn efter lunch, trevligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0