Ledsen Arvid

Min Mamma och bror har varit ut och ätit Tacos med mig och Arvid idag. Arvid körde stenhårt med Micke att dom skulle leka med bilar uppe på hans rum, så det vara bara att lyda order för honom. Sen när dom skulle åka hem blev Arvid helt knäckt när han inte fick följa med Mormor hem, han satte på sig skorna och grinade hysteriskt stackarn.
Hade inte Mamma jobbat i morgon hade hon tagit med han såklart.


Idag har jag haft "mensvärk" och ont i ryggen igen. Men vad gör det om hundra år.

Det får gärna bli december nu så jag får snusa på min lilla bebis, killen sov sover på övervåningen blir så stor så man blir helt förstummad. Snart går han i skolan, sen är det moppe och tjoff fyller han 20 ovh se så är man väl Farmor, haha näe så fort får det inte gå.

Nu ska jag sluta surra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Får hoppas det bara va nå tillfälligt! Men man blir ju så nojjig så usch.

Ha de bra!

2011-09-02 @ 17:28:45
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0