Testat nytt

Dessa kakor hitta på jag på Maxi för någon dag sen, dom kanske har funnits ett tag men jag inte sett dom. Men jag lära ta en provsmakning av dom och dom var supergoda, lite bleka i färgen, hade kanske kunnat fått mer gräddningsfärg, men massor av chokladbitar som gillas =D kostar ca 26:- för 8 kakor





Sen har ju GB Glass kommit med nya smaker på 0,5 liters glassarna.
Det var 3 för 25 på Maxi så det blev dubbel uppsättning av glass.
Dessa smaker fick följa med hem

paronsplitt_v18
Päronsplitt är den enda jag hunnit smaka, och det smkade inte direkt som Päronsplitt men den var mkt smak av Päron och var riktigt god.

lakritspuck  nogger
chokladkex  krokant

Dom andra soreterna kommer att intas mycket snart, kanske en sort redan ikväll ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0