Rullar på!

Dagarna rullar på och det är otroligt skönt och ha Peter hemma kan jag säga. Han städar, tvättar, lagar mat och går upp med Arvid i ottan ;) så jag blir alldeles bortskämd.

Nu på kvällen har jag tagit reda på en massa tvätt och tittat på Arne Dahl, jag älskar ju svenska polisserier/filmer ;)

Annars så är Hjalmar snart 2v och äter och sover för det mesta och lägger av ett par skott i blöjan då och då :) annars är han nöjd för det mesta och gillar att vara i famnen på nån och gossa och kräkas lite. Och Arvid är så duktig utan nappen, han kan fråga nån gång ibland men accepterar att dom är borta. Och han är snäll och gullig mot Hjalmar och ska klappa och pussa och kramas med han :) men hålla i han gillar han inte allt för mycket. Visst händer det att han vill kramas med mig precis när jag ska mata Hjalle eller så och det förstår jag ju. Så lite små avundsjuk blir han ibland. Nu ska han ju helt plötsligt dela Mamma med en till :)

I morgon blir det nog lite julklappsbyte, lite kläder till barnen som ska bytas.

Och på nyårsafton har vi ingen aning om vad vi ska hitta på, det verkar ju inte bli nån snö tills dess heller....
Vad har ni för nyårsplaner?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0