Lördagkväll!

Dagen har spenderat med påhälsningar hos Arvids Mormor & Farmor. På kvällen här har vi ätit och slappat i soffan. Arvid sover och Peter är nere i källan och donar och har sig så jag tog och svulla i mig lite godis och har nu intagit sängen och tittar på " Så mycket bättre". Har tagit fram lite kläder åt mig som ska med till BB, har man tur kanske det slår till vilken dag som helst, meeeen sån tur har man väl inte, jag får nog stå ut nån vecka till :(

I morgon ät det sovmorgon för min del, skönt, skönare skönast. Är inte i min bästa form på morgonen i 5-6 tiden då det är mycket avbruten sömn. Och min älskade son är inte mkt för sovmorgon han inte :)

Det kan hända att det blir en repa till Högbo med Mamma i morgon medans Peter tar och vilar lite inför nattjobb. Vi får se, vi får se!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0