Varmt och skönt!

Idag på fm trodde jag inte att det skulle bli så varmt idag men fel hade jag. Vi uträttade iaf våra ärenden i Sandviken och sen väl hemma igen tyckte vi att det skulle bli lite för sent för att åka och bada.

Har spenderat ett par timmar hos grannarna idag igen, var väldigt nära på ett dopp i poolen men bangade ur. Peter & Tomas och plaskade med ungarna dom. Arvid tyckte också att det var för kallt i stora poolen och bada i Elias miniminipool istället.

Men i morgon blir de tammetusan stranden iaf.
Ska ta och handla lite så vi kan fylla kylväskan med gosaker =)

Jag blir gräsänklingen Onsdagkväll till söndag också, som tur är har jag ju Arvid hemma iaf. Peter drar uppåt i landet till Mikas stuga för att fiska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0