Hormonbombad!!!

Hormonerna sprudlar idag. Idag har jag grinat flera gånger. Först när jag lämna Arvid på dagis, när jag ringde till Therese osv. För ingen anledning men, tårarna ville ut :)

Har julpysslat lite här hemma men lär komplettera med en del saker. När jag höll på och dona så lyssna jag på julmusik och tårarna rann igen. Men nu tänkte jag på Pappa. Jag saknar honom så otroligt mycket att det gör ont i mig. En jul utan Pappa?!? Hur är det möjligt, hur ska det gå? Han har varit borta alldeles för länge nu<3
Jag hoppas att våran lilla solstråle tittat ut innan jul som lättar upp det hela, och så har vi världens finaste Arvid också<3

Och så lyssna jag på Oh holy night med Shirley och vilken dröm det skulle vara och få stå och sjunga den själv i en fullsatt kyrka. Det är tur man får drömma iaf ;)

Nu lär jag försöka sova, jag sover så dåligt om nätterna och känner mig hungrig konstant. Jag tröck i mig några skivor kassler och rödbetssallad vid 23?! Och känner mig hungrig nu...

Kommentarer
Postat av: Therese

Grina så mycket du vill! "Man får grina när man är ledsen" som jag brukar säga till Devin :) Man måste gråta ibland annars svämmar man över inombords....



Kram kram

2011-11-25 @ 19:15:18
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0