Kycklingfajitas

Slänger väl in receptet på kycklingfajitasen som jag brukar göra. Tänker alltid på att jag ska knäppa kort på maten jag lägger in recpt på men jag glömmer det ju jämt.




Detta behöver du


2-3 Kycklinfiléer
1 Påse med Fajitas Kryddmix
1 Röd Lök
1-2 Paprikor
200g Philadelphiaost
1 Liten burk Creme Fraich
Små Tortillabröd
Riven ost


¤ Skär kycklingen, paprikan i strimlade bitar. Och löken i tunn halvmåne form.
¤ Stek kycklingen och ha över kryddan.
¤ Ha i löken och paprikan och låt stekas en stund.
¤ Ha i Philadelphiaosten och Creme Fraichen och blanda runt och låt puttra lite grann.
¤ Dela upp röran på tortillanbröden och rulla ihop dom.
¤ Strö över den rivna osten och ha in i ugnen på 200g i ca 10-15 min.

Servera med sallad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0