Tisdag 3 Februari

I Lördags hade jag sjukt jäkla roligt. Jag vill tacka mina kära vänner som parta till med mig. Det lär bli fler ggr. Vi började med att äta god mat från Malaysian och sen var det singstar för fulla muggar och en massa drinkar osv =) Sen blev det utgång på Lobby, mkt folk och blandad ålder och det var riktigt kul. Var rätt pigg på söndagen, klev upp vid 11 och började städa osv, sen tog jag en promenad till Mamma & Pappa för att hämta min lilla prins som hade sovit hos dom. Och allt hade gått så bra, han hade varit så snäll så.

Igår var vi in till Gävle en vända. Var och gjorde hörseltest på Arvid och så var vi till Barnens Hus och inhandla lite grejer åt honom. Sen var vi bara hemma.

Idag har jag och knoddas varit på Öppna på Smassens, och där var det jättemysigt och trevligt. Så dit blir det fler vänder. Gjorde fot & handtryck i gips också, och det var ju inte det lättaste =) Sen följde Fia och Junia med hem en vända. Sen blev det stuvade makaroner & korv. Och nu på kvällen här har jordefelsbrytaren krånglat för oss, och det är ju inge ovanligt när det gäller oss. Men nu är vi inte hemma heller.

I morgon ska vi på BVC och på föräldrarträff.

På fredag flyttar vi hem till Årsunda igen, och det ska bli så SKÖÖÖÖÖÖNT!!!

Kommentarer
Postat av: therese

Vad kul att du har varit ut å partajjat!! Hur funkar det med Arvid och maten?

2009-02-04 @ 14:46:59
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: therese

Vad skönt att det funkar med flaska! Våran vägrar flaskan och jag ammar henne oftast 2 gånger i timmen, rätt så låst numera :)

2009-02-05 @ 09:36:22
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: SaraN

Hej! Kunde inte komma till öppna förskolan, hade helt glömt bort att jag skulle plugga med en klasskompis då när jag pratade med dig. Men visst är det mysigt där :) Synd att man missade hand och fotavtrycken, det hade ju varit roligt! Hoppas allt är bra med er :) / Sara

2009-02-06 @ 22:27:36
URL: http://sarany.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0