Lite nytt!

Ikväll har jag satt upp dom nya tavlorna jag gjort. Och så kom äntligen tavelisterna bakom tvn upp så barnen kom på plats, alldeles för sent egentligen men bättre det än inte alls.

Är nyfiken på vad Arvid kommer säga för han ser minsta lilla förändring här hemma.Och har så roliga kommentaren och uttryck. Nu kan ju inte mas missa dessa stora förändringar men hade jag satt upp en tavla som var 1x1 cm bakom soffan hade han sett det ;P

En morgon kom vi ner, och det är ju lite småmörkt tidigt om morgonen nu så han skriker att det är en elak uggla i vardagsrummet xD 
Och i morse utbrast han " har du köpt nya snygga kuddar till soffan Mamma?, vart är dom vita som var där förut, har du slängt dom?!" Haha ;D 





Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja man blir orolig till slut, jag ska testa ditt råd om att skriva och berätta vår situation om det inte vänder och blir bättre snart, Tack :)

2013-12-16 @ 11:15:19
URL: http://evelinaholmqvist.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0