Olik Hjalle och "loppis"!

Peter och Arvid stack iväg till dagis och jobbet i morse och Hjalmar sov för fullt. Så jag passade på att sova vidare, när jag sen vakna och var brutalt kissnödig var klockan 9.30!!!!! Och Hjalle sov vidare. Kl 10.30 vakna han!!?! Då har han sovit hela natten från 19.30. Men han har inte haft någon feber idag men har inte alls varit sig lik. Han har varit helt färdig, hängig, gosig och suttit i soffan eller fast i mig hela dagen och knappt ätit nå. På em sov han 1 timme till och jag la honom 19.15 och han slockna direkt?! Han har gnällt till en del här nu men inte vaknat till så hoppas han får sova hela natten.

Och min förkylning är tillbaka igen :( täppt som tusan och hostar, men det har jag gjort flera veckor och kommer väl få göra fram till maj säkert. Men hellre detta än magsjuka. Skulle ha träffat Sara & Samori i morgon men han åkte på magsjuka igår så nej tack ;D och så hade vi bestämt det innan Hjalmars feber var tillbaka.

Har sålt av en massa "krimskrams" idag också, så 830:- rikare har jag blivit hittills   på sådant som jag bara haft stått och tröttnat på. Och nu vill jag ha en massa nytt men det finns lite annat som lär införskaffas före inredning ;D

Om jag kanske skulle ta och sova, god natt!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0