Monster

Har jobbat heeela helgen och klev av idag kl 16. Är äntligen ledig i morgon innan jag går på ons-sön igen.

Hjalmar sover som en kratta, oroligt, gråtandes, skrattandes, snorandes, hostandes osv osv. Idag när jag hämta honom från dagis kändes han lite varm så jag tog en temp bär vi kom hem
som visa 38. Fjuttfeber. Hur som så hoppas jag att det är som bortblåst i morgon.

Och Arvid tar knäcken på mig, nästan. Sen han började "heltid" på dagis igen har han blivit ett monster hemma, ett väldigt sött monster men han kan få en och slita sig i håret 383737ggr på en dag =D haha. Prinskorven då, tänk om han bara kunde LYSSNA och göra som vi säger så skulle allt vara frid och fröjd men icke :P

Nu måste jag blunda, ungarna vet ju inte vad sovmorgon är för något ;D

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0