Sovproblem.

Klockan var efter 02.00 innan jag somna inatt. Jag vred och vände på mig. Varmt som tusan var det. Och så kom Arvid in och klämde ner sig mellan oss också. Han brukar väldigt sällan komma in till oss. Och först hade jag inte mage att flytta in honom till sig men till slut hade jag Inge val, han är ju som en virvelvind ;D Jag sover väldigt dåligt om någon av ungarna ligger i mellan, men det är nog ovanan som gör det.

Vi kom iaf iväg i tid i morse och Hjalmar har gått upp 2 kilo på ett halvår så nu väger han 13kg och är 87cm lång. Och spruta fick han med och det var inte så roligt men det gick över fort :)

Vid 11 droppa jag av kidsen på dagis och åkte till Ica för att köpa apelsinjuice som jag blev akut sugen på. Och jag kände inte alls för att äta någon varm mat till lunch så jag köpte med mig en hallonkräm hem. Sjukt gott och svalkande i denna värme ;P

men värmen får gärna spara på sig lite så det är fint och varmt när jag går på sem. Jobbar denna vecka och nästa. Sen så :D

Om man skulle försöka få sig lite sömn igen. Det är minst lika varmt i sovrummet ikväll också :/ dags att ta fram ac:n tror jag.

I morgon skulle det bli sämre väder. Så jag tror det får bli en rejäl röjning här i morgon. Ska försöka få med mig Peter på det också ;P... Och mig själv. Brukar ofta känna för att göra en massa och dona innan jag lägger mig men dagen efter när man kommer hem från jobbet är det som bortblåst ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0