Fredagsstäd

Det blev inte så mycket röj i onsdags ändå. Man tycker att man ska hinna så mkt men tiden springer iväg. Hann iaf åka iväg med lite skit till tippen, plocka med tvätt, rensa ena skafferiskåpet, byta gardiner i vardagsrummet osv osv.

Drog iväg till Valbo en vända igår för mig själv. Blev en nya väska och en hel hög med olika armband och ett halsband från Glitter. Några plagg åt kidsen, present till Nova. Var även in på Klockmaster för att sätta i en till länk i nya klockan. Jag hann inte gå i alla affärer som jag ville då jag kom in efter 18.
Och när jag väl är hemma igen märker jag att det saknas en påse :( Men ringde runt där jag hade varit och på Crispin hade jag tydligen glömt den så Peter svängde förbi och hämta den idag.

Vi käkade även hos Peters Mamma igår efter jobbet och sen ville Arvid så gärna sova kvar så båda grabbarna blev kvar. Hur tomt blev det inte hemma då?! Jag och Peter slängde oss i sängen och kollade på senaste Wallander. Den var riktigt bra tyckte jag.

Idag har jag och kidsen varit själva efter jobb och dagis. Peter drog iväg med Mika till Älvkarleby och fiska. Efter att barnen somnat drog jag igång med att städa nedervåningen. Skönt och ha det gjort till helgen.

Dags att sova lite. I morgon åker vi till Ockelbo en vända. Om det inte regnar eller är 30 grader varmt ;D

Hittade lite smultron utanför jobbet igår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0