Tisdag!

Igår "hängde" vi hemma hos grannarna. Sol, bad, lek och korvgrillning förgyllde våran dag från 10 tiden till närmare 16. Sen pallra vi oss hem och tog det lite lungt inne.

Vid 18 tiden tog vi tag i middagen som fick bli varma mackor, som vi åt i vardagsrummet till en film :) nöjda och glada barn!
Mot kvällen r barnen somnat blev jag slö så jag tittade på en film och gjorde absolut ingenting.

Mamma ringde precis och kommer och hälsar på en sväng. På em tänkte vi gå hem till Linda med barn och leka lite. Och sen kommer väl Pappan i huset hem. Kommer han hem i skaplig tid tror jag att det blir lite bilbingo.


Mina tankar och en massa kärlek till er Evelina & Martin. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0