Plånboken!!??!!

Jag tror jag blir tokig. Min plånbok är borta :( :( :(

Jag hade den sist på McDonalds i onsdags. Och jag vet att den inte följt med på brickan så någon måste ha sett den och tagit den. Det gör mig så djävulskt förbannad. Jag har hört med donken, Ica och polisen och ingen har fått in någon plånbok. Så då måste det ju vara nån som tagit den. Jag har letat som en tok här hemma och i bilen men den finns inte.

Mamma ska kolla när hon kommer hem från jobbet om hon på något konstigt sätt fått med sig den men det tvivlar både hon och jag på. :( har fört över alla pengar på ett annat konto så ingen som kommer åt dom. Får ta tag i och spärra och förlustanmäla körkortet i morgon om den inte dyker upp idag. Och sen alla andra jäkla kort man har, och foton och Arvid's sänsongskort på Furuvik och så pengar då, men det går väl på försäkringen.

Åhhh jag blir så less på mig själv också, jäkla slarvmaja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0