Midnight Dare

Idag kom ett paket i lådan som innehöll en body lotion från VS, Midnight Dare. Men jag blev arg på själv när jag inte kollat vad jag klickat hem ordentligt för flaskan var liten :( men den luktar ju sjukt gott iaf :)

Annars så har jag jobbat em idag. När jag kom hem efter 21 så sov hela familjen. Packade i ordning lite kläder som Arvid ska ha på sig och med sig i morgon. Han ska nämligen åka buss till Stockholm över dagen med Farmorn & Örjan och gå på Junibacken :) han är mer än taggad kan jag säga :P Dom kommer hem rätt sent i morgon så han sover över hos dom en natt.

5 skift kvar, sen har jag äntligen semester. Skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0