Har inte tid!!!!!

Nu ligger jag här igen och mår skit. I morse kändes allt bra och vi tog oss in till Valbo och hann fixa några ärenden,men vi hann inte med alla då jag kände när vi åt lunch att jag inte orka mer.

Huvudet är tungt, känner mig småfull, kallsvettas och har småfeber och ont i benen, illamående och trött/ont i ögonen, har någon konstig torrhosta.

Vi kom hem och jag knapra i mig två Alvedon och en Ipren och gick och la mig. Efter 1 timme väckte Peter mig och jag mådde hur bra som helst.

För ca 45min sen är alla symptom tillbaka och jag mår sjukt illa, är het i pannan och benen värker osv osv.

JAG HAR INTE TIIIIID ATT BLI SJUK!!!!!!!! I morgon vill jag vakna pigg som en mört och åka till Furuvik med familjen och alla vänner. Men är jag dålig i morgon får jag nog stanna hemma. Då får Peter & Arvid åka själva. Så får Hjalmar försöka vara hemma med mig.

Håll tummarna för mig nu så ska jag sova lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0