Bilbingo och hängiga barn!

Har varit iväg på bilbingo ikväll med Therese & Fia, tyvärr ingen vinst för någon av oss men vi hade det bra kul och skratta en hel del så kvällen blev lyckad ändå.

Väl hemma igen känner jag på en väldigt varm Hjalmar :/ kan ju bara vara vanligt varm men sovrumsfönstret var öppet och rummet var kyligt och han låg utan täcke så jag vet inte ja. Får se om han vaknar till något mer inatt så får jag kolla ordentligt då. Tråkigt och behöva väcka honom i morgonbitti om han nu är dålig. Vi får se.

Peter hade även pratat med Lena som att Arvid inte var så pigg. Hängig, hostig och snorig :( men han blir kvar hos dom inatt och under dagen i morgon, om inte jag blir hemma med Hjallebus då kan jag åka in och hämta hem honom. Men vi håller tummarna att allt är som bortblåst på båda pojkarna i morgon så dom är pigga och friska nu när dom snart går på sommarlov.

Dags att sova, vet aldrig hur natten slutar. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0