God natt!

Idag var det min tur att hämta grabbarna på dagis. Och när jag kommer in på Arvids avdelning så sitter han vid ett bord och grejar så jag får ögonkontakt med honom och han blir superglad och han kommer springandes rätt i famnen på mig. Och sen så ser jag det där rödfräsiga håret som står åt alla håll på en liten Hjallebus som sitter på en stor stol och plockar med sånna där pluttar man trycker på ett vitt bräde med hål, och han blir ju också så himla glad när jag kom. Så han var och hälsa på storebror på stora avdelningen =D
Igår när jag lämnade Hjalmar grinade han som en tok, åh det är så hjärtskärande. Men det är bara hålla min(tårarna rann så fort jag kom utanför dörren) jag vet ju att det får över men det är jobbigt ändå.

Första jobbveckan är avklarad och det känns skönt. Gårdagen var inte den roligaste, tråkiga saker som händer, stressigt, hann inte sitta i 5 min ens så matlådan fick jag trycka i mig hemma kl 22 efter att fått jobba över 30 min. Men det är sånt som händer ibland. Dagen idag har varit bra rörig också så det känns skönt med 4 dagars ledighet nu.
Kvällen har spenderat hemma med hemmagjorda hamburgare och gladiatorerna. Arvid höll sig vaken tills det var slut för en gångs skull idag :) men sen stupa han i säng så fort det var slut.

I morgon ska vi till Farmorn och äta lunch. Och jag skulle behöva göra ett besök på IKEA, men tror jag behöver Peter till bärhjälp och hans favoritsyssla är ju inte att gå i affärer precis...

Nu kastar jag in handduken. God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0