Fredag!

Idag har jag och barnen varit på Öppna. Var ett tag sedan sist. Efteråt lunchade vi med Sara & Samori(som Sara nyss messa och berätta att han kräkts 3ggr) åhhh andra barnet jag träffar denna vecka som åker på magsjuka samma dag. Jag vill inte, vill inte, vill inte åka på den skiten. Ska proppa i mig vitpepparkorn så fort Hjalmar somnat.

Vi passade på och småhandla lite innan vi åkte hemåt. Tänkte köpa mig en tulpanbukett men Arvid tyckte vi skulle köpa den till Farmorn istället för då skulle hon bli superglad. Så det var bara lyda order så vi brumma förbi henne med dom innan vi for hem.

Nu tror jag lilleman somnat, han är hopplös om kvällarna. Tar nästan 1 timme. Och han sover 1-1,5 timme på dagen bara. Får se om det blir annorlunda nu när han lär väckas strax före 6 och vara på dagis hela dagarna.

Nu ska jag ner och titta på Gladiatorerna med Arvid och Peter. Veckans höjdpunkt för Arvid, och lite godis till det :) men han brukar inte orka hålla sig vaken mer än 20 min sen slocknar han eller säger att han vill gå och sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0