Avklarat!

Då har man sparkat av första dagen, och det gick galant. Men jag är sjukt trött i kroppen och knoppen. För det första är man inte van och kliva upp och sätta igång på en gång. Och sen rör jag ju kroppen på ett helt annat sätt på jobbet, det känns i ryggen. Och sen är man inte van och jobba i ett en hel dag. Så det blir tidigt i säng ikväll.

Och för barnen hade det också gått bra, hade gärna velat haft lite mer information om dagen men det var Peter som hämta, ....behöver jag förklara?! :) karlar ;D


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vi hade jätteproblem med nattningarna innan hon började dagis.. Vi la henne 7 å hon va trött men somna inte fören åtta-halv nio men nu lägger vi henne 6 å hon somnar oftast inom en halvtimme...
Vilket är underbart för oss även fast de inte är någon drömnattning ;p

Va skönt att de har gått bra för honom på dagis!!
Så kan man själv fokusera på jobbet helt också när man vet att dom har roligt om dagarna.


Ja jag har också bloggkoll men har så många tillagd så jag bara markerar alla som lästa haha ;D vilket problem va ;D

2013-02-19 @ 12:23:23
URL: http://thyran.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0