Kalasdag och en skogstur.

Strax efter lunch rulla vi till Sandviken. Peter släppte av mig och Arvid hos Thelma. Kalasade på där, och Peter fick äran att storhandla ;P Efter kalaset gick vi till kremlan för att lämna ringenpengar.

Där efter hämtade Peter och Hjalle upp oss och så styrde vi kosan mot Stensätra för nästa kalas. Devin har blivit 6 år, 6 år?!?! Sjukt vad tiden går fort. Kalasade på där med men blev inte så jättelångvariga. Hjalmar är ju ÖVERALLT. Han ska upp för trappen och det ska petas och rivas i allt. Och dom som har så nytt och fint hemma. :)

Magen började längta efter mat också så vi styrde kosan hemåt och slängde ihop en Tacogratäng.

Medans vi sitter och äter får Peter för sig att vi ska åka ut i skogen och plocka kantareller efter maten. Och sådana där spontana svängar kl 18.40 på kvällen är ju som gjorda för att gå fel :D Vi krångla in oss i bilen och halvvägs frågar Peter om jag fick med mig nå blöjor åt Hjalmar, och nix blev svaret. Hejja oss! Väl framme på "rätt plats" hittade vi lite guld med Hjalmar var inte på humör och trött när klockan var sovdagstid, han grinade mest då det var lite kruxigt för honom att gå i skogen och så var stövlarna kanske lite stora. Så vi blev inte så långvariga, vi hittade några kantareller som jag har förvällt och fryst in.

Och jag är sjukt sugen på en liten grej . Måste knåpa på det och fundera lite. Det innehåller goda vänner iaf. Så jag återkommer med mera detaljer.

Dags att knyta sig. I morgon är det våran sista semesterdag. Det vankas lunch hos Mamma, grekisk pytt i panna. Mums!

Kalasfin Arvid <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0