Hallå där!

Oj vad jag är kass på detta. Jag funderar på att lägga ner helt. Vet inte ens om någon läser mina få inlägg mera. Men jag vill inte lägga ner den heller. :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Det händer inte så mycket annat än det gamla vanliga :)

Har jobbat i helgen. Sen har vi varit ute och "hängt". Men jag vill inte se den fula snön nå mer, är sjukt less på den. Jag vill ha bar backe och varmare luft och en massa sol. Fast jag blir deppig när solen lyser på mina vardagsrumsfönster, dom är hemska efter att en viss liten herre står i fönsterna och kladdar :/

Här på kvällen tog jag och Peter tag i badrummet. Det har ångstädats, putsat och donat. Är bara det stora badrumsskåpet som skulle behöva en omgång. Men jag behöver lite ny förvaring där inne först. Och jag längtar tills jag får ta bort skötbordet så jag kan ha ett större skåp där inne. Men de dröjer väl ett tag till ;D

Nu börjar John Blund på att smyga sig på så dags att avsluta och hoppas på att jag håller i uppdateringarna ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0