Tisdag morgon!

Slänger in en rad eller två :)
 
Beställde en ny vagn åt Hjalmar för någon vecka sedan, en Emmaljunga Scooter S, i färgen PP/Black men jag var bra sugen på en med blå detaljer men feg som man är tog jag svart. Men jag var in till barnens hus här om dagen och då skulle inte min vagn jag beställt produceras förns v 40 så jag hörde efter om dom hade den med blå detaljer hemma och fick byta, och det fick jag :) så nu har vi ny vagn här hemma. 
 
Håller på för fullt med att rensa och märka kläder till Klädbytardagen på Jernvallen på lördag. Tänkte att jag skulle försöka bli av med lite.
 
Och nu är vi inne i ett kalasstim, Oskar firade sin 1 årsdag och Junia sin 4 årsdag i veckan som var. Nu på till helgen blir Farmor 80,  Den 2/10 är det dags för Elton att fylla 1, den 9 blir jag 26, och sen den 15 blir Tove 2 och sen fyller brorsan 31 år den 20. Så det blir en del kalasande.
 
Dags att skjutsa iväg Arvid till dagis sen blir det en promenad till öppna med Hjallebus.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0