Tandläkaren, BVC, kalas toppat med feber!

Fullspäckad dag idag. Började med ett besök hos tandläkaren, Arvid gapade stort och var supernöjd över sig själv att han var duktig och gjorde som hon sa. Han har liksom vägrat öppna munnen tidigare. Men jag har förberett honom sen sist vi var där och tränat och donat och det gick hem. Jag blev så stolt så.

Vi fortsatt mot öppna där Hjalmar inte var i sin bästa form, la honom i vagnen en stund då han inte sovit nå på fm och vips så sov han. Sen ville ha inte äta just nå heller. Sen var det dags för vägning och mätning, 10 månaderskontroll. 10,1 väger han och var 77cm lång.

På em drog vi vidare på kalas, Tove fyller 2 år idag. Och ute i Säljan fick vi gott fika, och jädrans vad ungar vi har, haha :) Alla våra barn var med denna gång, skojigt som tusan men vilken ljudnivå, haha
3st 5 åringar
2st 4 åringar
1st 3 åring
2st 2 åringar
1st 1åring och så Hjallebus 10mån, så ni kan ju tänka er själva =D Emelie stackarn åker hem till Sthlm igen med men för livet ;P
Men Hjalle var inte i toppform och kändes varm, det var väldigt varmt där hemma också men när vi kom hem så tog jag tempen och mkt riktigt så var febern här. Så han har myst med mig i famnen vilket aldrig händer annars. Han är som en virvelvind annars ;) Hoppas iaf att Arvid klarar sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0