Ont i magen

Igår kom pengarna in från klädbytardagen, 2625:- sålde jag för och jag är mycket nöjd. Pengarna kommer gå till nya kläder osv till dom små.

Igår blev Arvid arg/ledsen på dagis också och hoppade över staketet på framsidan vid vägen och skulle hem till mig. Som tur var såg fröknarna honom på en gång. Och så hade han blivit riven/klöst i ansiktet också. Av samma kille som alltid bitit,slagit, rivit honom :( han hade inte haft en bra dag alls. Jag hoppas verkligen att det var en engångsföretelse. Får ont i magen om han inte trivs på dagis :/

Har kollat på hela Sverige Bakar och Fråga Olle och lär ta och lägga mig nu, alldeles för sent men jag sov middag med Hjalmar nån timme idag, skönt som tusan och välbehövligt!

I morgon får vi besök på fm. Trevligt!
God natt med er!

Kommentarer
Postat av: sara

ja, jag brukar oxå köra head and shoulders ett tag och då blir de bra :) men nu har jag bara kört schampo ochj inpackning varje gång, tror inte de är bra.. men mitt hår har varit så risigt så inpackning är de enda som funkat, men tror de blev för mkt.. :P

2012-10-07 @ 18:16:12
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0