Baka lite kaka

Johansson: Balkong = Bakning :D

Ja idag har det bakats igen. Har nu bullar, kokostoppar, CC cookies, snoddas/kärleksmums/moccarutor(kärt barn har många namn) chokladbollar, hallongrottor och mini cupcakes, rice krispie tårta, pinocciotårta och två köpta kaksorter att bjuda på i morgon :) varför jag bakat så många olika när jag bara fyller 26 är för att Arvid och Hjalmar fyller ju mitt i advent och julstök så då är det skönt och få undan lite bakning.

Har städat av här hemma också men vi hinner väl inte mer än ner i morgonbitti så ser det ut som ett bombnedslag :)

Idag är det 18 år sedan min Morfar gick bort. Vart tar åren vägen?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0