Gardinbyte

Här på kvällningen har jag strukit gardiner och bytt i vardagsrummet. Inga juliga gardiner men det är knytbandslängder. Det blir liksom lite mer ombonat av dom en panellängderna och det är mysigare med dom till hösten/vintern.

Tog även och bytte ut hjärtarna i tvbänken mot andra hjärtan som jag fått av Peters mamma. Och jag har lite andra grejer på gång som jag ska fixa med om kvällarna. Får visa en annan dag, hann inte knäppa nå kort då lilleman grina hysteriskt :)

Och Peter har bestämt att vi inte ska ha någon gran i år. Hjalmar kommer riva i den konstant och det går ju inte och ha uppsikt över honom varenda sekund. Och det gör ju absolut inte mig något om nånting går sönder men han stoppar ju allt i munnen och små skärvor från julgranskulorna är väl inte det bästa att mumsa på :) men tänkte ordna någon liten gran eller liknande att ha på skänken, för Arvids skull :)

I morgon blir det en vända till köpis. GrannElin fyller 9år på onsdag och det ska firas. Och så lär det inhandlas lite julklappspapper osv :)

Nu lär jag knyta mig! God natt med er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0