Bra kväll!

Idag har jag rensat både här och där, men det är inget som syns, inte utåt iaf :) har rotat i skåp och tagit beslutet att saker jag inte använt på ca 5 år kommer jag inte använda dom närmsta 5 åren heller.

Dammsugaren är trasig, katastrof! Lär köpa en ny i morgon. Och så ska vi köpa present åt Arvid. Och vi tror vi har bestämt oss nu. Får se hur det slutar i morgon.

Och idag har em/kvällen flytit på riktigt bra. Matat, badat, borstat tänder, nattat utan minsta motsägelse från kidsen :) mera sånna kvällar. Hjalmar protesterar ju inte men Arvid kan få en att bli smått galen innan han ligger där han ligger för natten :P

Nu är min andre hälft hemma. Ska väl byta något ord med honom innan det är dags att knyta sig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi jaa, de är lika bra att man håller sig ett liiiiitet tag till iaf med risk för att det slinker i ett och annat ;P hehe.

Vi har haft den kanonbra i Egypten men det är jätteskönt att vara hemma också :D hehe.
Hoppas att allt är bra med dig och er ?! :)

2012-11-25 @ 19:01:49
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: Sara - mamma till två busungar

du får va med o tävla imorgn från kl 10 ;D

2012-12-11 @ 23:48:22
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0